Young Sheldon Demons, Sunday School, and Prime Numbers
S1, A11: Een bezorgde Mary stuurt Sheldon naar de zondagsschool nadat ze ontdekt dat hij Dungeons & Dragons speelt met Tam en Billy, maar het bezoekje inspireert Sheldon om verschillende religies te bestuderen.