Dertig dagen naar bekendheid
S2, A18: Wanneer ego's botsen, is Take 3's toekomst als groep in gevaar. Noahs voortdurende drugsgebruik brengt zijn relaties met de mensen die het meest om hem geven in gevaar. Simone en Angels relatie ondergaat de grootste beproeving ooit. Ayanna ondergaat een grote levensverandering en de familieruzie tussen Cassie en Carlotta komt tot een hoogtepunt.