Desperate Measures
S5, A3: Terwijl de stroomstoring door heel Los Angeles chaos veroorzaakt, probeert Athena haar familie voor een tragedie te behoeden. Ondertussen staat Eddie voor een lastige keuze over zijn toekomst en neemt Maddie een levensveranderende beslissing.