Marie Antoinette Deus Ex Machina
S1, A6: Verrassend genoeg is de persoon die naar Versailles komt om het koninklijk huwelijk te redden de broer van Marie Antoinette, Joseph, die beseft dat hem veel werk te wachten staat als hij dit vervreemde stel wil verenigen. De tijd dringt om de Frans-Oostenrijkse alliantie te redden.