Malcolm in the Middle Deweys hond
S3, A17: Dewey verbergt een hond voor zijn ouders. Hal en Lois proberen zich aan een romantische date te houden, hoewel ze allebei ziek zijn. Commandant Spangler vindt Francis in het houthakkerskamp.