DEXTER Diep zwemmen
S7, A5: Terwijl hij probeert te ontdekken waarom Louis op zijn boot vermoord werd, moet Dexter Isaak te slim af zijn, die achter Dexter (en Debra) aanzit. Er komen nieuwe aanwijzingen aan het licht in de zaak van Wayne Randall door zijn verleidelijke voormalige medeplichtige, Hannah McKay. Dexter ontdekt dat zij een geheim heeft.