S1, A6: Wanneer een Dromaeosaurus de tuinflamingo's van meneer Hendrickson aanvalt, besluit Dana de nepvogels te gaan beschermen. Dana probeert haar netste jurk schoon te houden op de warmste dag van het jaar terwijl ze uitzoekt hoe dinosaurussen zichzelf koel houden.