New Girl Dinsdagafspraak
S7, A2: Na een powerlunch met veel drank besluiten Jess en Cece Russell eens flink de waarheid te vertellen en ze eisen dat Jess meer verantwoordelijkheid krijgt op haar werk. Ondertussen kan Nick maar geen thema's voor zijn nieuwe boek bedenken en Schmidt probeert wanhopig Ruth aan het slapen te krijgen.