Dit is echt
S1, A3: De bijna-dood van een model in Truth brengt de toekomst van de club in gevaar. Ghost en Tasha krijgen steeds vaker ruzie over de nachtclub. Ghost wordt eraan herinnerd dat het nastreven van Angela, en een legitiem leven, zijn gezin in gevaar kan brengen.