Do It Yourself
S8, A13: Vol vertrouwen na een succesvol doe-het-zelfproject overtuigt Phil Jay ervan om te investeren in vastgoed dat hij altijd al wilde ontwikkelen. Ondertussen pakken Claires nieuwe obsessie met een tv-kok en haar nieuwe liefde voor zondagsdiners koken niet zo smakelijk uit als ze denkt. Haley is de enige hoop van het gezin om wat smaak in de situatie te brengen. Thuis bij Pritchett-Tucker zien Cam en Mitchell dat de familie te afhankelijk is van technologie, dus proberen ze Lily het belang van hard werken te leren, wat rampzalig eindigt. Bij de Pritchetts voelt Jay zich aan de kant gezet als hij ziet dat Gloria coach Gary heeft ingehuurd om Joe te trainen en klusjes te doen.