Do You Believe in Magic?
S3, A7: Nora brengt in het geheim George naar het jubileumfeest van Tommy en Julia. De romance van Justin en Rebecca krijgt een nieuwe wending. De adoptie van Kitty en Robert ondervindt problemen.