Sleepy Hollow Dodenbezweerder
S1, A8: Ichabod, Abbie, commandant Irving en Jenny Mills bundelen hun krachten en confronteren samen de Ruiter Zonder Hoofd. Wanneer Ichabod zijn aartsvijand in de ogen kijkt, ontdekt hij iets over de ware motieven van de Ruiter. Deze verbijsterende informatie zet alles in een ander perspectief.