S1, A15: Sheldon wordt vrienden met een ouderejaars die hem kennis laat maken met een nieuwe tak van de wetenschap, terwijl Mary en George onenigheid hebben over hoe ze om moeten gaan met Sheldons bloeiende sociale leven.