NYPD BLUE Don't Kill The Messenger
S5, A15: Een schizofrene man en een politieagent worden de hoofdverdachten in de moord op een jonge verpleegster. Medavoy en Kirkendall doen onderzoek wanneer een barmhartige Samaritaan wordt gedood terwijl hij de rugzak van een slachtoffer van een overval probeert terug te vinden.