Double-Click
S7, A22: Claire lijkt het juiste moment niet te vinden om een ​​van haar werknemers te ontslaan, terwijl Phil thuis denkt dat hij Luke betrapt heeft met een meisje in zijn bed, en niemand lijkt te merken dat Alex tijdens de zomer terug is verhuisd. Jay weigert te accepteren dat het misschien moeilijker is dan gedacht om weer aan werk te komen, en Cameron en Mitch kraken hun hersenen om te bedenken hoe ze tijd met Lily kunnen doorbrengen nu Cameron een zomerbaantje in Kansas City heeft aangenomen.