Drifting Back
S5, A21: Wanneer de vader en partner van een patiënt het niet eens worden over z'n behandeling, neemt Pete een beslissing; Jake vermoedt dat Amelia wordt overgehaald tot drugsmisbruik; Addison en Sam hebben problemen met hun relatie.