Entourage Drive
S6, A1: Vince is terug op de snelweg. Hij bereidt zich voor op zijn rijexamen en een optreden bij Jay Leno om de première van Gatsby te promoten. Zijn nieuwe film wordt geregisseerd door Martin Scorsese. Ari doet een voorstel.