Walker Duke
S1, A5: Wanneer zijn verleden onverwacht botst met zijn huidige leven moet Walker zijn undercoveridentiteit opnieuw aannemen om zijn gezin te beschermen. Micki raakt betrokken bij Walkers oude zaak.