Walker
Cordell Walker is weduwnaar en vader van twee kinderen met een eigen morele code. Hij keert terug naar Austin nadat hij twee jaar undercover heeft gewerkt en ontdekt dat er thuis nog harder moet worden gewerkt.
Micki voelt zich ongemakkelijk met alle aandacht die kapitein James haar geeft bij een lopend onderzoek. Walker heeft het met Liam over hun ouders en ontdekt dat er problemen waren toen hij weg was.
Wanneer zijn verleden onverwacht botst met zijn huidige leven moet Walker zijn undercoveridentiteit opnieuw aannemen om zijn gezin te beschermen. Micki raakt betrokken bij Walkers oude zaak.