Maggie Bell en Omar Adom “OA” Zidan onderzoeken een mogelijke oorlog tussen rivaliserende criminelen.
Speciale agenten Maggie Bell en OA Zidan moeten zo snel mogelijk een actieve sluipschutter opsporen.