My Name Is Earl Earl en Joys trouwdag
S4, A10: Als Earl een van zijn fouten wil goedmaken, moet hij denken aan de dag dat hij een jaar met Joy was getrouwd en Randy een feestje in de Crab Shack voor hen organiseerde. Maar toen Earls veel succesvollere en knappere neef Blake ook op het feestje kwam, voelde Earl zich maar een belabberde echtgenoot. Ondertussen zitten Darnell, Catalina, Kenny en Patty de Overdaghoer vast in een telefooncel nadat ze zijn aangevallen door Afrikaanse honingbijen.