Hannah Montana Een brandende kwestie
S1, A9: Miley gaat kamperen met haar klasgenoten en moet een tent delen met Amber en Ashley. Robby wil dat ze zich gedraagt en boven alle valse geintjes van de twee tutjes staat. Dit lukt aardig, tot Amber en Ashley te ver gaan en Miley zich niet langer in kan houden. Samen met Lilly neemt ze wraak, maar daar moet ze wel voor boeten.