Een bruiloft, een begrafenis
S4, A1: Na lang wachten bereiden Conrad en Nic hun bruiloft voor met de hulp van hun families en vrienden. Ondertussen kijken we met flashbacks naar de begindagen van de covid-19-crisis terug naar de heldendaden van de dokters en de tol die het virus eiste van iedereen in Chastain Memorial.