Sonny with a Chance Een coole gast als gastspeler
S1, A17: Terwijl Chad zich op de set van “So Random” voorbereidt op zijn gastoptreden, belanden Sonny en hij in een psychologisch spelletje waarbij ze elkaar proberen te overtuigen dat ze aan het eind van de week verliefd zullen worden op elkaar. Ondertussen worden Nico en Grady uit kun kleedkamer gezet en pikken ze vervolgens Marshalls kantoor in.