Home Improvement Een hardware-gewoonte om te doorbreken
S8, A21: Harry kondigt aan dat hij met pensioen gaat en de bouwmarkt gaat verkopen. Tim organiseert een benefietfeest voor de winkel, maar koopt het uiteindelijk zelf. Maar als de klanten niet komen opdagen, begint Tim zich af te vragen wat hij verkeerd doet.