Een kat zwemvliezen aandoen
S5, A5: Charlie moet creatieve manieren vinden om de vierjarige zoon van zijn vriendin Linda (terugkerende gastactrice MING WEN) te entertainen. Intussen wordt Alan een menselijk 'proefkonijn'.