How I Met Your Mother Een leven tussen de gorilla's
S1, A17: Ted probeert een latrelatie met Victoria, die in Duitsland zit, te onderhouden, maar als ze hem mailt dat ze met hem wil praten, weet hij zeker dat ze hem wil dumpen. Als Marshall voor Barneys grote, gemene bedrijf gaat werken, is Lily niet blij met zijn veranderde gedrag.