Sleepy Hollow Eén Leven
S3, A9: Nadat Abbie zich heeft opgeofferd, weten Crane en Jenny niet wat ze moeten doen. Crane gaat een verrassend partnerschap aan en Jenny confronteert een vijand van vroeger.