The Good Wife Een meer perfecte unie
S4, A21: Als een gunst voor haar moeder verdedigt Alicia een groep softwaredecoders in een contractueel conflict, maar de zaak heeft onverwachte gevolgen voor het kantoor. Peter vraagt Alicia om hun geloften te vernieuwen en Kalinda speelt twee partijen binnen de firma tegen elkaar uit.