S1, A14: Miley heeft een nieuwe klasgenoot, de beroemde TV-ster Jake Ryan. Iedereen draagt hem op handen en hij buit zijn roem volledig uit. Miley baalt hier zo van, dat ze er per ongeluk uitflapt dat zij ook beroemd is. Ze heeft er al snel spijt van en verzint met haar vader een truc om een nieuwsgierige verslaggeefster ervan te overtuigen dat ze Hannah helemaal niet is. Robby rijdt per ongeluk het portier uit Jacksons auto.