Een Nieuwe Baan
S2, A8: Omdat Roxy haar te veel bemoedert, overtuigt Miley haar om als beveiliger te werken voor de president, maar dan beseft Miley dat ze niet alleen Hannahs bodyguard is, maar ook deel van de familie. Hannah en Lola verwisselen uiteindelijk van plek zodat Miley Roxy kan smeken terug te komen. Jackson en Rico proberen indruk te maken op meisjes met zogenaamde carrières.