K.C. Undercover Een ongeluk in een klein hoekje
S2, A6: Darien is op mysterieuze wijze gewond geraakt bij een ongeluk dus probeert K.C. uit te zoeken wie daarachter zit. Ondertussen wordt Craig hoofd van de beveiliging van een vice-presidents kandidaat.