S5, A14: Wanneer Alicia gevraagd wordt om te spreken om een congres van de American Bar Association in New York, graaft ze in haar verleden voor inspiratie. Alicia en Will concurreren nog steeds hevig met Diane en Will, en proberen een invloedrijke advocaat uit New York aan hun kant te krijgen.