Eerst denken, dan doen
S4, A18: Nadat Louis Kenny Rogers' aandeel in de Cattleman's Ranch terugkoopt, begint hij te twijfelen aan zijn instincten als enige eigenaar. Gefrustreerd door zijn voorzichtigheid, laat Jessica Madam Xing komen om Louis' angst te verlichten, maar daar krijgt hij alleen maar meer stress van – tot het punt waarop hij een tand breekt. Marvins lachgas helpt Louis eindelijk te ontspannen, maar deze verlichting gaat gepaard met bijwerkingen in de vorm van vreemde visioenen. Ondertussen stopt Evan met het kijken naar 'Regis and Kathie Lee' tijdens de vastentijd, waarna zijn oudere broers hem proberen gek te maken.