New Girl Elaines grote dag
S2, A25: Op Cece's trouwdag nemen Jess en Nick een beslissing over hun relatie. Ondertussen smeedt Schmidt een plannetje met de altijd overdreven enthousiaste Winston om het huwelijk te saboteren. Maar een schokkende aankondiging slaat in als een nog grotere bom dan wat hij zelf allemaal had bedacht.