S4, A3: Ruby wordt opgelicht en Dre begint te vermoeden dat ze niet zo scherp meer is als vroeger, vooral omdat zij oorspronkelijk zelf anderen oplichtte. Ondertussen komt Zoeys vriend Aaron op bezoek, en wordt Diane meteen verliefd op hem.