New Girl Ellende
S6, A20: Jess ontloopt haar gevoelens voor Nick door naar Portland te gaan om haar vader (gastrol Rob Reiner) te verzorgen. Nick gaat met Reagan naar een feestje op haar werk en komt erachter dat ze elkaar eigenlijk helemaal niet goed kennen. Ondertussen staat Aly op het punt om Winstons moeder (gastrol Anna Maria Horsford) voor de eerste keer te ontmoeten en Winston biecht op dat hij haar niet heeft verteld dat ze bij de politie zitten.