NYPD BLUE Emission Accomplished
S1, A5: Martinez ontdekt dat de conciërge van zijn broer's flatgebouw een agent is die huurders met een huurachterstand slaat en berooft. Terwijl Kelly Martinez helpt bewijsmateriaal te verzamelen, begint een collega-rechercheur het team van het 15e district te teisteren met ingewikkelde fratsen.