En dan nog dit
S3, A9: Carrie komt weer samen met Brody, maar de omstandigheden zijn lastiger dan zij zich beiden konden voorstellen. Ondertussen krijgt Saul een meevaller uit een onverwachte hoek en Dana worstelt met haar nieuwe leven zonder haar thuis.