Quantico EPICSHELTER
S2, A13: De rekruten leren hoe ze alles moeten verbranden als ze onthuld worden. Ondertussen leidt een mysterieuze dood tot een FBI-onderzoek op The Farm. In de toekomst gaat Alex terug naar het crisisgebied en ontmaskert ze de ware verrader binnen de CIA.