S3, A1: S.W.A.T werkt samen met luitenant-detective Piper Lynch (Amy Farrington) om een ​​seriemoordenaar op te sporen die drones als bommen gebruikt. Hondo's (Shemar Moore) eerste dag als wettelijke voogd van Darryl (Deshae Frost) wordt gecompliceerd wanneer zijn vader onverwachts intrekt.