S1, A1: Wanneer haar vriend Sergei verdwijnt nadat ze een nieuwe baan is begonnen bij de geheime Devs-divisie van technologiebedrijf Amaya, begint software-engineer Lily te vermoeden dat zijn verdwijning misschien niet zo simpel is als deze lijkt.