Devs
Wanneer haar vriend Sergei verdwijnt nadat ze een nieuwe baan is begonnen bij de geheime Devs-divisie van technologiebedrijf Amaya, begint software-engineer Lily te vermoeden dat zijn verdwijning misschien niet zo simpel is als deze lijkt.
Lily roept de hulp van ex-vriend Jamie in om de verdwijning van Sergei te onderzoeken. Ze begint zich af te vragen wat ze echt wist over Sergei.
Lily gaat weer aan het werk bij Amaya en legt haar vermoedens uit aan Jen en Anya. Laine, een machtige senator die vragen stelt over het Devs-project, bezoekt Forest.
Na Lily's gedrag bij Amaya, dwingt Kenton haar om naar een ​​psychiater te gaan. Intussen is het Devs-team het oneens over de ethische kant van hun uitvinding en Forest bevestigt zijn toewijding aan het project.
Kenton brengt Jamie een bezoek om zijn zwijgen te garanderen, terwijl Katie heimelijk het Devs-systeem voor haar eigen doeleinden exploiteert.
Lily en Jamie bezoeken Forest, op zoek naar antwoorden. Katie vertelt Lily de ware aard van het Devs-systeem.