One of the Boys Episode 1
S1, A1: Lau gaat op het traditionele mannenkamp voor alle jongens in de stad, voordat hij naar de middelbare school gaat. Lau vreest de reis al tijden, maar dan ontmoet hij de nieuwe jongen, Aksel, uit Kopenhagen.