One of the Boys
De sociaal onhandige Lau gaat op een traditioneel mannenkamp met de provinciale jongens om te bewijzen dat hij een "echte man" is, maar het wordt lastig wanneer hij gevoelens ontwikkelt voor een andere jongen.
Lau gaat op het traditionele mannenkamp voor alle jongens in de stad, voordat hij naar de middelbare school gaat. Lau vreest de reis al tijden, maar dan ontmoet hij de nieuwe jongen, Aksel, uit Kopenhagen.
Het Mannenkamp is in volle gang, en Lau probeert zich aan te passen en de uitdagingen te volbrengen. Lau komt dichter bij de nieuwe jongen, Aksel, terwijl de druk van de populaire voetbalman William toeneemt.
Na de vernedering neemt Lau afstand van Aksel. Hij probeert 's nachts met de anderen mee te gaan, om één van de jongens te worden. Maar het valt niet mee om iemand te zijn die je niet bent.
Lau voelt zich blootgesteld en alleen. William wil Aksel een lesje leren voor het verlinken van hen en overtuigt Lau om mee te doen. Het is gepland tijdens de laatste uitdaging: de grote nachtloop.