One of the Boys Episode 2
S1, A2: Het Mannenkamp is in volle gang, en Lau probeert zich aan te passen en de uitdagingen te volbrengen. Lau komt dichter bij de nieuwe jongen, Aksel, terwijl de druk van de populaire voetbalman William toeneemt.