S1, A1: De Kinsella's zijn een kleine misdaadfamilie in Dublin, die steeds meer in conflict raken met een machtig kartel. Wanneer de zoon van Frank Kinsella in aanvaring komt met een van Eamon's mannen, nemen de Cunninghams wraak.