Kin
De Kinsella's zijn een kleine misdaadfamilie in Dublin, die steeds meer in conflict raken met een machtig kartel. Wanneer de zoon van Frank Kinsella in aanvaring komt met een van Eamon's mannen, nemen de Cunninghams wraak.
Frank probeert een totale oorlog te voorkomen, terwijl Michael verscheurd is tussen het helpen van Jimmy om wraak te nemen en boven de strijd te blijven zodat hij Anna weer kan zien.
De Kinsellas begraven een van hen terwijl ze zich voorbereiden op een totale oorlog tegen de Cunninghams, Michael en Jimmy zetten een plan in gang voor wraak en Amanda geeft opdracht voor haar eerste aanslag.
De muren sluiten zich. De Kinsellas staan op de zwarte lijst van Eamon Cunningham, maar noodzaak is de moeder der uitvinding. Amanda komt met een idee om Cunningham weer op zijn hielen te zitten.
De Kinsellas slaan terug op Eamon Cunningham, terwijl Amanda anderen de schuld begint te geven van Jamie's dood. Michael brengt Anna onbedoeld in gevaar en het eindspel begint vorm te krijgen.
Frank en Eamon gaan op verschillende manieren met de stress om, terwijl Amanda de rest van de familie boos blijft maken met haar dynamiek.