Blocco 181
In een multiculturele buitenwijk van Milaan komen de drie hoofdpersonen in een driehoeksverhouding en de criminaliteit terecht. Block 181 verteld het verhaal over hun wilde liefdesleven, generatieconflicten, emancipatie en vooral over machtsstrijd.
Mahdi en Bea helpen Ludo met de leveringen en dat leidt tot seksuele spanningen tussen de drie.
Na de drugsoverval is het onrustig in de Blocco. Bea, Mahdi en Ludo beginnen, met de hulp van Vincenti, te dealen.
Er dreigt een bendeoorlog en Mahdi geeft Victor hiervan de schuld. Snake ontdekt hun nieuwe handeltje.