S2, A1: In deze aflevering: interviews met olympisch skiester Lindsey Vonn en sportverslaggever Al Michaels. Oud-NFL-cornerback Domonique Foxworth en schrijver Howard Bryant voegen zich bij sportjournalist Bomani Jones voor een rondetafelgesprek.